Skip to content

a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. értesíti a Tisztelt Lakosságot,

hogy

 

A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-nek fontos törekvése a megfelelő vízellátás biztosítása mellett, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtson, melyek segítségével egyre gyorsabbá és hatékonyabbá válik az ügyintézés. Mivel minden szolgáltatásnál előfordulhatnak előre nem várt műszaki problémák, így most az elvárásoknak megfelelően egy gyorsabb, hatékonyabb megoldást kínálunk a felhasználók részére:  Jászalsószentgyörgy településen is elérhető minden felhasználó számára az új

 

műszaki hibabejelentő rendszer.

 

A szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók a műszaki probléma észlelését követően azonnal tárcsázhatják ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámot. A vonal túlsó végén közvetlenül szakembereinkkel beszélhetnek, akik a nap 24 órájában várják a műszaki problémákkal kapcsolatos hívásokat. Ráadásul az új rendszer lehetővé teszi, hogy felhasználóink a műszaki hiba kapcsán érintett település irányítószámának megadását követően azonnal az illetékes műszaki ügyintézővel tudnak egyeztetni!

 

Tájékoztatjuk ugyanakkor, hogy a Társaságunkat érintő egyéb felhasználói megkereséseket továbbra is várjuk személyes, telefonos és internetes ügyintézési lehetőségeinken. Központi ügyfélszolgálati e-mail címünk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu Ügyfeleink hívását telefonos ügyfélszolgálatunk (Call Center) fogadja ügyfélfogadási időben (Hétfő, Kedd, Csütörtök 08:00-16:00 ; Szerda 08:00-20:00, Péntek 08:00-14:00 óra között) a +36 40/180-124-es telefonszámon, ahol felkészült munkatársaink készséggel nyújtanak továbbra is segítséget az ügyintézésben.

Back To Top